وحشت سرکردگان ارتش، سپاه و اطلاعات رژیم ایران از مجاهدین و کانونهای شورشی در بالا گرفتن قیام






وحشت سرکردگان ارتش، سپاه و اطلاعات رژیم ایران از مجاهدین و کانونهای شورشی در بالا گرفتن قیام

قیام دیماه ۹۶ - کاشان
قیام دیماه ۹۶ - کاشان
سرتیپ بسیجی امیر حاتمی وزیر دفاع رژیم، در وحشت از قیام، با هشدار به نیروهای رژیم گفت: دشمنان درصدد سرنگونی نظام هستند. از سال ۱۳۶۰(مجاهدین) دست به (اقدامهای) بی‌شماری علیه نظام زدند... حربه دشمنان قسم خورده نظام به‌ویژه‌ ایجاد فاصله بین دولت و ملت در ۴۰سال اخیر بوده است.(خبرگزاری سپاه پاسدران ۹۷/۵/۱۳)

سرلشگر بسیجی، عبدالرحیم موسوی، سرکرده ارتش تحت‌امر خامنه‌ای با هراس از پیوند مردم و مجاهدین بر سر دخالتهای حکومت آخوندی در سوریه گفت: (مجاهدینی) که به بهانه مشکلات اقتصادی به خیابانها می‌آیند به سراغ شعارهایی با محتوای سوریه می‌روند و این نشان می‌دهد که ناراحتی آنها از کجاست.
وی افزود: این تمرکز (مجاهدین) بر سر موضوع حضور (ما) در سوریه مبین این مطلب است که حضور نیروهای ما درست بوده است. (باشگاه خبرنگاران بسیجی ۹۷/۵/۱۴)

پاسدار اسماعیل کوثری، سرکرده قرارگاه ضد ثارالله سپاه پاسداران که مسئولیت امنیت رژیم در استان تهران را برعهده دارد، با وحشت گفت: (مجاهدین) می‌خواهند بر روی مشکلاتی که به وجود آمده موج‌سواری کنند و بگویند که ما این کارها را کرده‌ایم. دشمنان خیال می‌کنند با توسل به (مجاهدین) نظام جمهوری اسلامی را... می‌توانند دچار چالش کنند (خبرگزاری صدا و سیمای رژیم ۹۷/۵/۱۵)

سخنگوی وزارت کشور رژیم، سلمان سامانی، درباره گسترش و سازماندهیِ شدن اعتراضات مردم گفت: در یک ماه گذشته، دهها دعوت تحت عنوان اعتراض به گرانی و وضعیت معیشتی در فضای مجازی و در سطح وسیع منتشر شد که عمده آنها منشأ خارجی داشته است اما توسط افرادی در داخل و در شبکه‌های اجتماعی بازنشر شده است.
سخنگوی وزارت کشور رژیم افزود: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته اگر‌ چه تعدادی از افراد معترض برای بیان مشکلات اقتصادی حضور یافتند اما عناصر اصلی و محرک، عمدتاً افرادی هستند که اعتراض آنها مسائل و مشکلات اقتصادی نبوده بلکه با استفاده از شرایط ایجاد شده در زمینه‌های گرانی و معیشتی به‌دنبال ایجاد آشوب و نهایتاً تشدید نارضایتی هستند... (روزنامه حکومتی ایران ۹۷/۵/۱۵)

Comments

Popular posts from this blog

Sanctions help, not hurt, Iran’s people

Secrets of the 1983 Beirut Bombings: The role of Iran’s IRGC